De recruitment
kansenscan
Binnen 15 minuten inzicht in de onbenutte kansen van je huidige strategie én een concreet stappenplan waarmee je jouw bedrijf toekomstbestendig maakt.
Zodra we je gegevens hebben ontvangen, krijg je van ons een uitgebreide e-mail met instructies en nemen we contact met je op voor het inplannen van de strategiesessie.
Data-gedreven
Er wordt hier niets aan het toeval overgelaten. Wij baseren onze aanpak op gegevens en inzichten van meer dan 500 bedrijven!
Toekomst- bestendigheid
We gaan voor de lange termijn. Wij helpen je met een wervingsstrategie die bestand is tegen de tand des tijds – en veranderende trends. Voorbereid de toekomst tegemoet!
Maatwerk
Geen enkel bedrijf is hetzelfde. We stellen ons advies af op jouw specifieke situatie en doelstellingen. Zo ben je verzekerd van een wervingsstrategie die perfect aansluit bij jouw bedrijf en de talenten die je zoekt.
Blijf niet achter in een
steeds krapper wordende markt
De toenemende vergrijzing gaat er de komende jaren alleen nog maar meer voor zorgen dat de arbeidsmarkt krapper wordt. Als je nu niet voorsorteert op een voorkeurspositie, loop je het risico dat je over een paar jaar achterblijft op concurrentie in de race om talent.
Adverteren op wat vacaturesites en hopen dat de juiste kandidaten binnenstromen is niet langer voldoende. De markt vraagt om een proactieve houding en een wervingsstrategie die gericht is op de toekomst – anders zul je de race verliezen van bedrijven die dat wel hebben.
Onze Recruitment Scan + Strategiesessie geeft je alle tools die je nodig hebt om een voorsprong te nemen op de arbeidsmarkt van vandaag en morgen. Waar wacht je nog op?
Wat doe je als de bekende wegen minder opleveren?
Als de bekende wegen minder opleveren, kan het werven van de juiste kandidaten een tijdrovende en frustrerende klus worden.
Het niet snel genoeg kunnen vervullen van vacatures kan een behoorlijke negatieve impact hebben op de organisatie.
Zo kan een personeelstekort leiden tot een hogere werkdruk bij huidige medewerkers, wat op den duur zorgt voor een lagere medewerkertevredenheid. Dit heeft uiteindelijk ook weer impact op de tevredenheid van klanten en natuurlijk de reputatie van de organisatie op de (arbeids)markt.
Voorbereid op de toekomst
Je mensen zijn je meest waardevolle asset. Het doel van recruitment marketing is om een ijzersterk werkgeversmerk neer te zetten.
Hiermee creëer je een voorkeurspositie binnen de arbeidsmarkt en trek je de juiste mensen aan. Zo worden openstaande vacatures sneller en efficiënter vervuld en ben je voorbereid op de uitdagende arbeidsmarkt van vandaag en morgen.
Let's hit the Left Lane
Wij geloven in de gouden balans tussen mens en tech.
We combineren de nieuwste technologische ontwikkelingen met persoonlijk contact en oprechte aandacht voor de kandidaat en onze opdrachtgevers.Â
Zo zetten we in op het beste van twee werelden.
Er bestaat geen one-size-fits-all formule. Ieder bedrijf heeft een unieke identiteit en een unieke doelgroep.
Benieuwd naar waar jouw organisatie het meest mee geholpen is?
Wat vinden onze opdrachtgevers?
Bij Left Lane nemen we geen genoegen met een zesje. En dat zou jij ook niet moeten doen!
Honderden bedrijven zijn al met ons de weg van het nieuwe werven ingeslagen. Van kleinere bedrijven binnen het MKB tot grote multinationals. Wordt jouw organisatie het volgende succesverhaal?