4
vacatures452
kandidatenWij bij Left Lane hebben de wervingscampagnes van Berkhout Schipluiden volledig onder handen genomen. Voor elke functie creëerden we op maat gemaakte advertenties, specifiek gericht op de juiste doelgroep. Hierbij gebruikten we social media als krachtig wervingskanaal. Bij elke campagne zorgden we ervoor dat de boodschap helder, opvallend en aantrekkelijk was, met een sterke call-to-action. En het resultaat? Die campagnes deden precies wat ze moesten doen: zorgen voor meer reacties en geplande sollicitatiegesprekken dan ooit tevoren.
De campagnes leverden in korte tijd een indrukwekkend aantal reacties op. Zo trokken we voor de functie van Werkvoorbereider maar liefst 92 geïnteresseerde kandidaten aan, wat leidde tot vier sollicitatiegesprekken. Hoewel er uiteindelijk nog geen aanname uit kwam, was dit al een enorme stap vooruit ten opzichte van de eerder vrijwel lege mailbox. Voor de vacature van Grondwerker wisten we binnen 39 dagen maar liefst 77 geïnteresseerden te bereiken, wat resulteerde in twee sollicitatiegesprekken en één succesvolle aanname.
En dat was niet alles: ook de zoektocht naar een Maaiboot Machinist kreeg onverwacht een wending. Via de campagne voor Grondwerker hebben ze een perfecte kandidaat gevonden voor Maaiboot Machinist. Twee succesvolle aannames in een krappe arbeidsmarkt, en dat voor functies die voorheen nauwelijks reactie kregen!
Benieuwd hoe we jouw recruitment kunnen boosten met Job Marketing campagnes? Neem contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek!
Goed dat je actie onderneemt!
Laat hieronder veilig je gegevens achter en we nemen altijd binnen 24 uur contact met je op!
Je bent er bijna
50%Recruitment marketing
Job marketing
Employer branding
Hé! 👋 Bevalt het wat je ziet?
Boek een demo