We ontwikkelden een employer branding campagne die draait om wat G4S echt sterk maakt: hun eigen mensen. Rondom het concept “Ook morgen veiliger” brachten we de veelzijdigheid tot leven. Met een krachtige hoofdvideo en meerdere korte varianten allemaal gebaseerd op de EVP: “Voor jullie, voor mij, voor elkaar.”
Maar we gingen verder dan alleen een paar video’s. We bouwden een gigantische beeldbank, waardoor G4S eindeloos veel nieuwe content kan creëren. Dit project is écht van en voor de mensen. Maar liefst 100 collega’s uit alle business units werkten mee aan 25 op maat geschreven scripts en 7 intensieve draaidagen. Want beveiliging draait om mensen – zij zijn de kracht achter G4S.
De impact is nu al enorm. Sinds de start van de campagne heeft G4S een recordaantal sollicitaties binnengekregen🎯 en hebben we inmiddels meer dan 4 miljoen impressies behaald met onze social media campagnes.
Maar we zijn nog lang niet klaar. Dit is pas het begin – we blijven doorbouwen aan het werkgeversmerk van G4S.
Ook een employer branding-campagne die impact maakt? Let’s go! 🚀
Goed dat je actie onderneemt!
Laat hieronder veilig je gegevens achter en we nemen altijd binnen 24 uur contact met je op!
Je bent er bijna
50%Recruitment marketing
Job marketing
Employer branding
Hé! 👋 Bevalt het wat je ziet?
Boek een demo