Met een goed doordachte Job Marketing-campagne zijn we van start gegaan. Wij creëerden content die zowel de solotimmerman als de duo’s aansprak, waarbij we vooral inspeelden op de unieke samenwerking tussen timmerkoppels. De advertenties, verspreid over Facebook en Instagram, lieten duidelijk zien dat Bouwbedrijf Pennings niet alleen op zoek was naar goede vaklieden. Ze boden ook ruimte aan vader-zoon-duo’s of vaste timmerkoppels die samen een nieuwe stap willen zetten.
66
kandidaten2
aannames€18,95
CPLHet resultaat? Maar liefst 66 kandidaten, waarvan twee vakmensen inmiddels zijn aangenomen. We zien zelfs interesse van een vader en zoon die de overstap overwegen van zzp naar loondienst. De CPL (kosten per lead) was € 18,95 – een super scherpe kostprijs voor dit soort specifieke vakwervingen. Een succesvolle campagne waarmee we nog een tijdje door kunnen gaan!
Heb jij een lastige vacature waarvoor je maar geen geschikte kandidaten vindt? Of wil je experimenteren met unieke doelgroepen zoals timmerkoppels? Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek hoe wij jouw wervingsuitdagingen oplossen!
Goed dat je actie onderneemt!
Laat hieronder veilig je gegevens achter en we nemen altijd binnen 24 uur contact met je op!
Je bent er bijna
50%Recruitment marketing
Job marketing
Employer branding
Hé! 👋 Bevalt het wat je ziet?
Boek een demo