Welkom, doe alsof je thuis bent. Ken je onze topcoureurs al? ➡️

Interesse of vragen? Bel direct met Luuk+31 6 40 91 33 75

Bouwbedrijf Pennings timmert aan
de weg

Het hele jaar door vakbekwame timmerlieden vinden is een grote uitdaging in de huidige arbeidsmarkt. Deze uitdaging lag op het pad van Bouwbedrijf Pennings. De concurrentie om goed personeel is moordend, dus ze zochten een manier om die felbegeerde handjes op de juiste plek te krijgen. Left Lane werd ingeschakeld om dit klusje te klaren.

Met een goed doordachte Job Marketing-campagne zijn we van start gegaan. Wij creëerden content die zowel de solotimmerman als de duo’s aansprak, waarbij we vooral inspeelden op de unieke samenwerking tussen timmerkoppels. De advertenties, verspreid over Facebook en Instagram, lieten duidelijk zien dat Bouwbedrijf Pennings niet alleen op zoek was naar goede vaklieden. Ze boden ook ruimte aan vader-zoon-duo’s of vaste timmerkoppels die samen een nieuwe stap willen zetten.

66

kandidaten

2

aannames

€18,95

CPL

Het resultaat? Maar liefst 66 kandidaten, waarvan twee vakmensen inmiddels zijn aangenomen. We zien zelfs interesse van een vader en zoon die de overstap overwegen van zzp naar loondienst. De CPL (kosten per lead) was € 18,95 – een super scherpe kostprijs voor dit soort specifieke vakwervingen. Een succesvolle campagne waarmee we nog een tijdje door kunnen gaan!

Heb jij een lastige vacature waarvoor je maar geen geschikte kandidaten vindt? Of wil je experimenteren met unieke doelgroepen zoals timmerkoppels? Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek hoe wij jouw wervingsuitdagingen oplossen!

Goed dat je actie onderneemt!

Laat hieronder veilig je gegevens achter en we nemen altijd binnen 24 uur contact met je op!

Je bent er bijna

50%

Recruitment marketing

Job marketing

Employer branding